2010-09-30
 20:49:54

Jag borde jaga fjärilar, som jag kan ha i magen.


Mitt i alla försök till att avsky, tänker jag på dig och hoppas att du mår bra. Eller, jag vet att du mår bra, och jag önskar att du gör det nu och för alltid sen. Jag vet att du vet precis hur mycket jag bryr mig om dig och hur väl jag vill dig. Hur högt jag värderar dig för den du var när du och jag var bra. Och jag vet att du vet, och jag tror att du kanske uppskattar det under alla lager av komplikationer. Överhuvudtaget, Du är en otrolig människa och jag kommer aldrig någonsin att glömma dig. Jag vill dig bara väl och jag önskar dig allt som är bra här i livet och jag bryr mig. Jag tänker bara inte visa det mer. Jag tänker bara aldrig visa det mer. För visst är det faktiskt sant att jag förtjänar bättre än så, och du förtjänar nog inte mig ändå. Så jag biter ihop hårt och vänder mig om snart. Snart. Ge mig en livstid bara. Nu stänger vi dörren. Hejdå älskling. Mitt hjärtat. Hejdå. bloglovin




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: