2010-08-31
 18:19:21

Världens bästa vänner!

Det här är tre utan världens bästa vänner! Jag kommer aldrig att svika er och jag vet att ni inte kommer svika mig heller. Ni är underbara, fantastiska och det finns ingen annan person som skulle kunna ersätta er! När vi slutade nian gick vi alla fyra åt olika håll. Gråtandes kramade vi alla fyra om varandra och lovade att aldrig  sluta umgås. Jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan er. Och jag kommer inte klara mig utan er! Ni finns alltid för mig och jag vill att ni ska veta att jag alltid kommer finnas här för er. Nu går vi olika linjer i olika städer. Men aldrig, aldrig i hela mitt liv kommer jag att glömma er. Ni är världens bästa!

    bloglovin




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: