2010-10-19
 21:18:28

If everything feels impossible, fight harder.


Det har gått drygt två månader på Lindeskolan, och jag är redan trött på skiten. Tycker Maria det är kul med skola? Svar: NEJ! Jag har ingen motivation förhuvudtaget, och när man kommer hem ifrån skolan är man så jävla dödstrött att man somnar i soffan på två röda. Jag orkar seriöst inte! Ni på Stadsskogsskolan (och alla andra skolor också för den delen), ta förfan vara på den tid ni har där uppe säger jag bara!

Men som sagt. Om allting känns omöjligt, måste man kämpa hårdare.
Och jag kan lova er blod, svett och tårar. Jag ska kämpa.

Nu ska jag lägga mig och kolla på teve och hoppas på att det aldrig blir morgon igen. Ciao!

bloglovin



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: