2010-07-20
 16:57:04

Happy Birthday!

Grattis världens bästa storasyster.
Jag vill tacka för allt du har gjort mot mig (hehe, okej inte ALLT, du har trots allt varit arg på mig med och då var det synd om MIG). Men jag vill tacka dig för alla gånger du funnits där och för alla minnen som vi skapat tillsammans. Jag älskar dig Sofie.

En systers kärlek är speciell. Och snart kommer det vara mil mellan oss. Minuterna kommer att vändas till dagar och dagar till veckor. Och glöm då inte mig. Vi som har delat så mycket som barn. Tårar, glädje och smärta. Kastat oss i varandras famnar då livet känns tungt och skrattat medans vi gungade och håret blåste med vinden. För när vi går skilda vägar och vi inte längre lever under samma tak eller eller äter vid samma bord så kommer du ändå finnas där. För mig så kommer du alltid vara en bästa vän. Tack, tack för allt du gjort Fia.

bloglovin




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: